الینا طاهریالینا طاهری، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

دختر طلایی مامان الینا

نظرات (6)

مامان محیا
20 مهر 92 12:52
قربون اون نگاهت برمدلم واست تنگ شده بودمن برای پست قبلی کامنت گذاشته بودم حتما نرسیده چون ثبت نکردیچرا نمیای بهمون سر بزنی
بهار مامانه برسام
22 مهر 92 1:05
جیگر دخملی رفته جکر سرا؟!!!!!
چه کار خطرناکی کردی خانم خوشمله نگفتی یه وقت یه مامانی مثل من اونجا باشه هام هامت میکنه


ای بابا شما لطف داری
بهار مامانه برسام
22 مهر 92 1:10
فدای محبتت ناز گلم
نه والا عزیز دلم همه هم مثل شما نیستن و منو دوست که ندارن هیچ از کامنت هاشون حسادت و دشمنی فوران میکنه
شما از خوبی و خانمی خودته که منو دوست داری عزیز دلم هستن چند نفری که وقتی میبینن من دوستای گلی مثل شما دارم از حسادت به حال بد دچار میشن و شروع میکنن به من کامنت هایی میدن که بهتون دربارش گفتم عزیزم این حالا یه بارش بوده قبل اینم بهم یکی دیگه کامنت میداد و کلی تهدیدم میکرد اگه یه بار دیگه تویه پرسش و پاسخ به مامانا کمک فکری بدم یا راهکار به کسی ارائه بدم نفرینم میکنه و زبونم لال پسرم رو نفرین میکنه و از این چرت و پرت ها ولی من واقعا اهمیت نمیدم چون اول از همه خدا رو دارم و اون از نیت من آگاهه و جواب نیت خیر منو با بدی نمیده دوم هم تا وقتی شماها رو دارم چه غمی میخوام داشته باشم؟؟؟
این بنده خدا فقط باعث میشه به کاری که میکنم بیشتر دلگرم بشم و به داشتن دوستای گلی مثل شما بیشتر و بیشتر به خودم ببالم
من وقتی دوستایی مثل شما دارم مثل اینه که یه کوه پشتمه دیگه با این سنگ ریزه ها چیزیم نمیشه
خدا رو شکر میکنم به خاطر داشتن دوست گلی مثل شما عزیز دلم


منم از بودن و اشنا شدن با شما خوشحالم
عاطفه
23 مهر 92 20:35
محبوبه مامان الینا
25 مهر 92 8:45
موفق باشی عزیزم
عاطفه
27 مهر 92 18:44
کجاییید ؟