الینا طاهریالینا طاهری، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

دختر طلایی مامان الینا

یکسال شد !!!!!!!!!!!!!!!!!

1393/4/11 10:24
نویسنده : مامان الینا
1,002 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیزم

مامانای مهربون

یکسال از حضور من و الینا در جمع شما دوستان میگذره ...

یکسالی که در کنار شما و همراهی گرمتون به یادموندی شد از دوستی های شیرین تا دعواهای پرسش و پاسخ

اینجا می خوام از دوستانی که بیشترین همراهی رو با ما داشتن  تشکر کنم

محبوبه دوست داشتنی مامان الینا،  فرزانه عزیزم اولین دوست وبلاگی مامان محیا، شادی نازنین مامان تینا و رایان ،مامان دوقلوهای عزیز سهند و سپهر و عاطف نازنین (که خودش می دونه برای چی بهش میگم عاطف)

و یک تشکر جداگانه از آرام عزیزم که نحوه دوستی ما خیلی جالب بود ....!!!!

و بقیه دوستانی که افتخار دادن و اسمشون جزو دوستای ما قرار گرفت ....

عزیزان از همه تون ممنونم که باعث شدید خونه جدیدی پیدا کنم ....خونه مجازی که گاهی اوقات گرمای اون بیشتر از گرمای دنیای واقعی است محبت

پسندها (18)

نظرات (31)

ارام
11 تیر 93 13:30
سلااااااااااام ههههههههه تشکر برای چی؟؟؟اگه نزدیک هم بودیم که یه کتک مفصل ازت میخوردم اخه من هیچ وقت حریف جوابهای شما نمیشم ولی واقعا خاطره انگیز بود... براتون بهترینها رو ارزومندم و خوشحالم با یکی از بهترین های شهرم اشنا شدم
مامان الینا
پاسخ
ای بابا من فکر میکردم من حریف جوابهای شما نمیشم !!!!!!!!
مینا
12 تیر 93 1:00
مبارکه ما هم خوشحالیم که یکساله در کنارمون هستید اومده بودم بهت برد آلمان رو تبریک بگم عالی بود بازیش و امیدوارم جمعه از سد فرانسه هم بگذره و بالا بیاد چون دوست دارم برزیل از دور مسابقات خارج اش کنه من هم شب بازیشون بیام براتون تسلیت بفرستم
مامان سهند و سپهر
12 تیر 93 8:30
سلام عزیزم تبریک میگم یکسالگی وبلاگتون رو ببوس الینا خوشگله رو
مامان الینا
پاسخ
ممنون عزیزم شما هم دوقلوهای گلم رو ببوس
دخــღـلی شکلـک
15 تیر 93 1:27
خدا نکشدت دختر.............................. دعای دسته جمعی برای برطرف شدن تهوع لی لی
مـامـان الــــنــــا
15 تیر 93 17:09
سلام مامان الینا جون دخمل نازی دارین خدا حفظش کنه به منم سر بزنید دخملی رو ببوسید از طرف من
تبادل لينک
16 تیر 93 4:38
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ----------------
ارام
16 تیر 93 14:10
سلام مگه منظورتون از لایک ها هدیه و ارلا نبود؟؟؟ اگه اره پس چرا بهش توپیدی؟؟گناه داره
مامان الینا
پاسخ
دیدی که اونم کم نیاورد
مامان هدیه
16 تیر 93 19:33
سلام می خوام بپرسم شما با من چه دشمنی دارید مگه من به شما چیکار کردم چه بدی درحقت کردم که باعث شدی وبم مسدود بشه من بی گناهی که همه چیزم عین واقعیت بود چیزی نداشتم که بخوام دروغ بگم منم مثل بقیه حق داشتم تو پرسشا شرکت کنم و نظرمو بگم چرا عادت داری همه رو بالا ببینی میشه ازت یه خواهشی کنم میشه به مدیریت تلگراف بزنی که وبمو آزاد کنه من براش یکسال زحمت کشیده بودم ممنون می شم
مامان الینا
پاسخ
بسته شدن ویبلاگت هیچ ربطی به من نداره بیخودی جو درست نکن حتما مدیریت صلاح دیدن این کار رو کردن دیگه هم بیخودی مزاحم من نشو که تلگراف میزنم
بهار مامانه برسام
16 تیر 93 22:28
دوست خوبم مرسی از محبتت از طرف من دخملی رو ببوس منتظر جواب هم هستم چون واقعا گیج شدم مرسی گل نازم
ساناز
17 تیر 93 0:26
وای این هدیه چه پروست بازم ولت نکرده اومده اینجا نظر گذاشته
مامان الینا
پاسخ
می بینی تو رو خدا ؟؟؟
ساناز
17 تیر 93 0:26
خصوصی هم داری
عاطفه
17 تیر 93 0:56
این برا نظر بالا بود ! بعدش سلام یکسالگی خونه مجازیتون مبارک. ایشالله 100 سال دیگه هم همینجا باشید و ما بیایم خونتون مهمونی الینای نازم چی کار میکنه ؟ خوب مارو تو بی خبری گذاشتیدا ! نمیگید این دختر کلی کشته مرده داره ؟ دلم براش یه ذره شده خانم دکتر هنوز باور نکردی که واقعاااا عاشق گل دخترتم و همیشه همیشه چهره اش جلو چشمم و خیلی دوسش دارم ؟ بی خبر نذارمون دیگه ؟ بزرگ شده دخترم ؟ خانم تر شده ؟ عزیزتر شده ؟ چی کار میکنه ؟ بگووو دیگه !
مامان الینا
پاسخ
سلام عاطفه نازنین عکس های اتلیه اش رو گرفتم انشالله به زودی اپلود میکنم مهربون
ارام
17 تیر 93 10:16
الخصوصي
مامان حلما
17 تیر 93 11:03
امیدوارم خدانعمت هایش رابرایتان سرازیرکند: رنگین کمانـــــی ، به ازای هــــــــر طــــــوفان دوستــــــــــی فــدا کـــار، به ازای هر مشکل لبخنــــــدی ،بــــــــــه ازای هـــــــــر اشـــــک ------------------------------------------------- نغـــــمـــه ای شیــــــــرین ،بـــه ازای هـــر آه واجابتـــی نــــــزدیک، بــــــرای هـــر دعـــــــا
مامان الینا
پاسخ
شما هم همینطور عزیزم
مامان علی
17 تیر 93 12:53
یکساله شدن وبتون مبارک عزیزان من خو بعضیا چه رو دارن!هیشششششش به قول علی بسه. بویو خونتون!
مامان الینا
پاسخ
خدا کنه بفهمه !
√بهار مامانه برسام
17 تیر 93 15:51
مامان الینای مهربون واقعا؛واقعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ازت ممنونم ممنون که نزاشتی بیشتر از این با فکرم و احساسم بازی بشه خدا ناز گلت رو حفظ کنه عزیزم کاری رو که بهم پیشنهاد دادی به دیده ی منت حتما انجام میدم راستش حق با شماست منم خیلی رو برسام عسلی حساسم باید همینکار رو بکنم یپباید برم از یه مامانی هم حلالیت بگیرم چون فکر میکردم اون بهم کامنت های بد میده اتفاقا یکی از دوستایی هم هستن که شما نام بردی و فکر کنم شما در جریان باشی کی رو میگم گلم دخملی خوشمل رو از طرف من ببوس باز هم ممنون
مامان الینا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم .متاسفانه اینقدر محیط بد شده ادم به همه شک میکنه
پریسا
18 تیر 93 1:21
مامان یه سوال راستی شما چیزی از این مامان هدیه میدونید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی مرده من باهاش کلی چت کردم؟؟
مامان الینا
پاسخ
عزیزم من هیچی در مورد ایشون نمیدونم فقط به نظرم به قول دوستان مشکوکه ولی اینکه وبش مسدود شده نشون میده زیاد هم بیراه فکر نکردیم
مامان یگانه
18 تیر 93 17:43
خصوصی
پریسا
18 تیر 93 19:49
ممنوناز جوابتون واقعا ادم دیگه به کی میتونه اعتماد کنه تو این دنیا من دیووونه رو بگو که کلی دلم براش میشوخت
مامان الینا
پاسخ
همه مون گول خوردیم منم گول خوردم
ارام
23 تیر 93 13:28
سلام توو یه سوال دیگه هم صفحه دوم دوستان داشتند در مورد اتفاقات اخیر صحبت میکردند!همه نظراتی که با سوال مطابقت نداشت توسط مدیریت حذف شد!!!!!!!!!!!!!! مدیر داره غیر مستقیم تنبیه میکنه تا جوابها فقط در مورد سوال باشه
مامان آريسا و آريا
24 تیر 93 11:16
سلام مباركه يكسالگي وبتون وبتون خيلي زيباست و دخترتون هم زيباتر با تبادل لينك موافقين ؟
مامان الینا
پاسخ
ممنون عزیزم شما خیلی لطف دارین
مریم مامان یسنا
27 تیر 93 15:27
یکسالگی وبتون مبارک ما هم 20 تیر یک ساله شدیم
مامان الینا
پاسخ
مبارکه
الهام
28 تیر 93 16:07
سلام مامان الینا جون اول از همه یک سالگی وبتون مبارک در مورد پرسش "بوی بد دهان" یک پیشنهاد دوستم داد که خیلی موثره تو پرسشتون هم ثبت کردم منتها گفتم ممکنه به اونجا سر نزنید اینجا هم براتون می نویسم. من همسرم این مشکل و داشتند و از روزی که "قرص نعناع-دارچین دکتر نامی" رو از داروخونه تهیه کردند و بعد از سحری مصرف می کنند مشکلشون به طور کامل برطرف شده و حتی خشکی دهان هم در طول روز خیلی کمتر از قبل شده. خواستم بهتون اطلاع بدم چون هنوز دهۀ سوم ماه رمضان در پیش هست. امیدوارم به دردتون بخوره. التماس دعا
مامان الینا
پاسخ
ممنون عزیزم خیلی محبت کردی
محبوبه مامان الینا
4 مرداد 93 12:45
سلام عزیزم ممنون که اسم منو بعنوان دوست تو وبلاگت نوشتی و یقینا این احساس همیشه دوطرفه بودهببخشید من دیر اومدم یه مدتی نبودم و درگیر...انشاله تا120سال واسه دختری نازمون بنویسی
مامان الینا
پاسخ
ممنون عزیزم انشاالله برای شما هم همینطور باشه
مامان ساينا
10 مرداد 93 16:38
سلام الينا جون خيلي خوشگلي
pany
18 مرداد 93 14:03
وبلاگ قشنگی داری خدا الینا جونو حفظ کنه منم یه نینی تو راه دارمو براش یه وبلاگ درست کردم اگه دوست داشتین به وب ما هم سر بزنین وبرا تبادل لینک بهم خبر بدین ممنون میشم
مامان الینا
پاسخ
چشم انشالله به سلامتی باشه
ارام
18 مرداد 93 16:53
سلام الینا گلی چش شده مگه؟پسر منم توو مسافرت خردادمون بی دلیل چند روزی تب کرد ولی تب بودااااااااا چند بار بردمش دکتر تا خوب شد...به احتمال زیاد یه قسمت از سیستم تدافعی بدنش درگیره.احتمالا عفونت داره...یه چکاب ببرین انشاءالله زودی خوب شه خصوصی
مامان الینا
پاسخ
ممنون گلم
بهار مامانه برسام
20 مرداد 93 17:29
خوشگلم یادم رفت کامنت قبلی رو خصوصی کنم حواست باشه تایید ندی عزیز دلم
مامان الینا
پاسخ
چشم عزیزم حتما خدا برسام نازنین رو برات حفظ کنه
بهار مامانه برسام
21 مرداد 93 17:09
سلام گل نازم ممنون از اینکه برام وقت گذاشتی تویه پرسش و پاسخ دوست گلم اسم خاصی نداره بسته ی اولی که مامانم براش گرفته دو تیکه هست و من خیلی جاها ازش دیدم یه ماشین داره یه هلیکوپتر و یه چهارسوی مخصوص خودش که همه ی قطعات ماشین و هلیکوپتر باز میشه و بعد کودک باید بتونه خودش همشون رو درست به هم متصل کنه و پیچ ها رو در جای درست خودش ببنده پیچ ها هم در دو اندازه هستن که کودک باید تشخیص بده کدوم برای کجاست اینی هم که مامانم جدید گرفته 5تیکه هست و از این زیاد ندیدم ولی اون دو تیکه ای که اول گرفت به راحتی همه جا هست و در اصل فرقی هم با هم ندارن این جدیده فقط یه کم برای برسام که قبلا دوتاییش رو داشته ایجاد تنوع کرده همین وگرنه مثل همدیگه هستن و فکر کنم شما هم یه اسباب بازی فروشی برید و بگید از این ماشین هایی که با پیچ های مخصوص بازی کودک به هم متصل شده و قابل باز شدن و اسمبل مجدد هستن رو میخوای بتونی به راحتی پیدا کنی ؛فکر کنم من جعبه های هر دو رو انداختم رفته نمیدونمم عکسی ازشون دام یا نه(عکس با جعبه منظورمه)امروز نگاه میکنم اگه جعبه هاشون بود که دقیقا از رویه جعبه بهت میگم وگرنه یه عکس از همون دو تکه ای برات میزارم تا اگه یه جا چشمت خورد بهش بتونی سریع تهیه کنی شرمنده نتونستم خیلی کامل جوابت رو بدم........بزار باز شب میام بهت میگم جعبه رو پیدا کردم یا نه روی ماه الینا خوشمل ما رو ببوس و از طرف من فیسگیلی(به قول برسام که به فسقلی میگه فیسگیلی) نازمون رو حسابی بوس بوسی کن دوستتون دارم دوست جونی عزیزم
بهار مامانه برسام
22 مرداد 93 5:04
گلم الوعده وفا عکس با بسته بندی اسباب بازی رو پیدا کردم و برات گذاشتم بیا و خودت ببین شرمنده فقط چند ساعتی بد قولی کردم چون قرار بود تا آخر شب خبرش رو بهت بدم ولی متاسفانه کاری برام پیش اومد و زودتر ار الان نتونستم بیام و آپ کنم امیدوارم تونسته باشم کمک کنم دوست گل و نازنینم