الینا طاهریالینا طاهری، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

دختر طلایی مامان الینا

بعضی اوقات از دست بعضی ادمها

1393/3/11 13:58
نویسنده : مامان الینا
1,136 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای نازنین خوبین؟

راستش چند وقتیه مثل قدیم از بودن تو نی نی وبلاگ راضی نیستم احساس میکنم جدیدا به جای نوشتن خاطرات نی نی ها پر شده از پز دادن و چشم و همچشمی بعضی از مامانا که فقط منتظرن یه سوالی پرسیده باشه اونوقت شروع میکنن به پز دادن جالبه برای هر چیزی هم یه موردی دارن !

چرا واقعا اینجوریه ؟

ایا من اشتباه میکنم؟

ایا شما تجربیات مشابهی دارین؟

به نظرتون با اینجور ادم ها چطور باید رفتار کرد؟

نظرات (20)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
مریم(مامان کیان)
11 خرداد 93 20:31
راستش من خیلی این طوری به قضیه نگاه نمیکنم یعنی شاید چون خودم اهل پز دادن و چشم و هم چشمی نیستم این چیزا زیاد به چشمم نمیاد اما خوب گاهی این چیزا خیلی پررنگ میشه به هر حال وقتی تو یه جمعی همه جور آدم از هر قشری هست باید انتظار هر برخورد و رفتاری و داشته باشیم..........در مورد رفتار با این جور آدمها به نظرم ندیده گرفتن خیلی راه خوبیه یا همون بی توجهی ......... این آدما دنبال جلب توجهن که با بی تفاوتی دیگران به هدف شون نمیرسن.......... من خودم با برخورد مستقیم خیلی موافق نیستم
محبوبه مامان الینا
12 خرداد 93 11:36
خب این یه موضوع نسبی هستش یدر این بین ممکنه بعضیا به نظر بیاد که دارن پز میدن اما یه مدت که باهاشون دوست میشی و بیشتر میشناسیشون میبینی که نه طرز زندگیشون اونجوریه و واقعا قصد پز دادن ندارن...فقط سبک زندگیشون با ما فرق داره...حالا درست یا غلط بودنش باز جای بحث داره
مامان جونی*زی زی*
13 خرداد 93 6:57
موافقم.منم مدتیه توی دفتر برای دخترم خاطره مینویسم.
مینا
14 خرداد 93 16:09
تاحدی موافقم عزیزم
مامانِ بهار
14 خرداد 93 21:09
مامان فرزانه
17 خرداد 93 14:58
سلام الهه جون .صددر صد موافقتم.دیگه از محیط نی نی وبلاگ خوشم نمیاد.محیطی که عوض اینکه مهارت های بچه هاشونو واسشون به یادگار بزارن میان از خرید هاشون یا از دکوراسیونشون عکس میزارن.من میام به شما ها دوستای گلم سر میزنم ولی دیگه دلم نمیخواد وقتمو صرف این محیط بکنم.
عاطفه
18 خرداد 93 7:48
دلم برا دخترم تنگ شده چی کار میکنه ؟ چه قدی شده ؟ خوبه ؟ خوش ؟ چه خبرا ؟
عاطفه
18 خرداد 93 7:50
منم باهات موافقم بعضی وبلاگا ثبت خاطره نیست. فخر فروشی محض. منم دیدم گه گاه. دیگه نرفتم سراغ صفحه هاشون. کار دیگه ای اگه باید کرد ، نمیدونم !
مامان امیرعلی
18 خرداد 93 9:20
از کنارشون به سادگی رد شد عزیزم... بذار پزشونو بدن و خیالشون راحت شه عزیزم سخت نباش من و پسرکمم منتظریم بهمون سر بزنی
مامان آرشیدا
18 خرداد 93 10:22
آره دیدی مخصوصا تو این عکسای تولدی که از بچه هاشون میزارن آی پز میدن
مامان تینا و رایان
20 خرداد 93 19:14
راستش منم دیگه حسی برای ثبت خاطرات ندارم به قول شما همش شده پز دادن و دروغ
مامان طاها کوچوله
24 خرداد 93 10:57
سلام به نظر من الان وبلاگ درست کردن واسه نینی ها اپیدمی شده!اینجور آدم هایی که شما گفتید هم تو جامعه فراوونه!پس نتیجه میگیریم که نی نی وبلاگم داره بیشتر و بیشتر به سمت بزرگ شدن پیش میره! به نظرم من اگه آدم فکر میکنه روش زندگیش درسته باید به آدم هایی نزدیک بشه که همفکر باهاش هستن
مامان رها
27 خرداد 93 15:41
گلم خصوصی داری خوش حال میشیم شما هم به ما رمز بدید
مریم
30 خرداد 93 0:47
نظرم ارسال شد؟ نشد؟ یه بار فرستادم فکر کنم نشد دوباره میفرستم سلام مامان الینا،من مامان یسنا هستم (یسنا عشق مامان وبابا) چند بار با اون یکی وبلاگ اومدم نظر بذارم نشد، این دفعه با این یکی اومدم من تو تقریبا یک سالی که عضوم خیلی به پرسش و پاسخ ها نگاه نمی کردم یا به وبلاگهای دیگه سر نمیزدم ولی یه مدته دارم پرسشها رو می خونم و به این نتیجه رسیدم که اکثر نی نی وبلاگیها از قشر مرفه هستن یا حداقل میخوان بقیه این جوری فکر کنن،همه ماشینای آنچنانی دارن یا میخوان بخرن یا میخوان 4 تا بچه یا بیشتر داشته باشن بدون اینکه نگران خرج و مخارج و یا آیندشون باشن، شاید دور و برشون بیکار ندارن و یا اونقدر پول دارن که هر 4 بچه شونو اول بذارن تو مدرسه های غیرانتفاعی بعد دانشگاههای پولی بعد هم از نظر مالی اونقدر تامینشون کنن که بچه هاشون احتیاج به کار نداشته باشن، فکر می کردم اکثر ایرانی ها الان مشکلات اقتصادی زیادی داشته باشن ولی انگار فقط ماییم که تو خونه اجاره ای زندگی می کنیم و ماشین هم نداریم
مامان رها
3 تیر 93 13:52
صد در صد موافقم عزيزم يه جورايى منم از نى نى وبلاگ دل زده شدم
مامان سهند و سپهر
4 تیر 93 8:16
سلام خانم زیبا خوبی؟ الینا گلی هم که خوبه خدارو شکر که عادت کرده . پرستار براش بهترین چیزه الان. سهند و سپهر هم الان حدود یه ماهه میرن . و همه چی خوبه خدا رو شکر. فقط یکبار همون اولش مریض شدن و فعلا بزنم به تخته خوبن. ممنون از اینکه اینهمه محبت داری
مامان طاها
4 تیر 93 19:15
من هم موافقم.جدیدا خیلی داره تو ذوقم میخوره.من خیلی بهش وابسته شدم.اما گاهی احساس میکنم بهتره کمتر بیام تا کمتر ناراحت بشم و تو ذوقم بخوره.کاش میشد مثل میپسندم که توی صفحه وبمون داریم توی صفحه پرسش و پاسخ هم داشته باشیم تا بدونیم یه سوال رو چقدر از نی نی وبلاگی ها میپسندند یا نه.این طوری آدم تکلیفش معلوم میشه که اون درست میگه یا طرف مقابل.با درصد موافقین و مخالفین خیلی چیزها درست میشه.کاشکی همچین چیزی داشتیم.
√بهار مامانه برسام
7 تیر 93 6:33
سلام عزیز دلم ممنون مهربونم از لطفی که به ما داری منم دلم خیلی خیلی براتون تنگ شده بود ولی راستش اون مدت انقدر درگیری داشتم که فرصت نمیکردم حتی به خودم فکر کنم تازه الان که اومدم نت و تازه تازه دارم میام پیش شما دوستای گل میفهمم چقدر دلم براتون تنگ شده بود.... روی ماه ناز گلمون رو ببوس گلم رمز رو داشتی؟ من برات خصوصی میدم اگه خواستی داشته باشی از صمیم قلب الزت ممنونم و براتون بهترین ها رو آرزو میکنم عزیزم در مورد مطلبی هم که تویه پستت نوشتی زیاد خودت رو ناراحت نکن آدم های عجیب همه جا پیدا میشن بهتره جوری برخورد کنی که اصلا انگار وجود ندارن باورت نمیشه اگه یه سری کامنت هایی که به شخص خود من میدم برات بگم خندت میگیره ولی من تا جای ممکن اصلا بهشون توجه نمیکنم این که دیگه تویه پیج دیگست اصلا فکرشم نکن چون بعضی آدم ها حتی ارزش لحظه ای فکر و وقت ما رو هم ندارن در پناه خدا
مامان سارا
18 تیر 93 15:18
عزیزم شما مامانا منظورتون اینه که کسی عکس از نی نیش میزاره یا کارایی که میکنه میخواد پز بده. شاید شما اینجوری فکر میکنید شاید منی که از خانوادم دورم و همه تو شمال منتظر یه عکس یه خبر از دخملم هستن براشون عکس تولد و یا سفر یا کادوهایی که میگیره رو براشون میزارم تا از لحظات دخملم با خبر باشن قصدم پز دادن نباشه وقتی این پست رو خوندم دلم گرفت چون منم خیلی از این کارا رو کردم نه واسه پز دادن واسه اینکه مامانم اینا و دوسام رو از خودمون بیخبر نزارم قصد من از درست کردن این وبلاگ این بود که خانوادم هر روز هر وقت که بخوان دخترمو کنار خودشون ببینن دلتنگی راه دور بهشون نیفته و منم هر چی تو دلمه براشون بگم و دخترم بزرگ شد هم خانواده مادریشو کنار خودش حس کنه. شاید خیلی از مامانا مثل من باشن و قصدشون اون چیزی نباشه که شما فکر میکنید. خوبه به هر چیزی به دید خوب نگاه کنیم و جنبه مثبتشو در نظر بگیریم اینجوری کارایی که دیگرون میکنن به چشممون بد و ناراحت کننده نمیاد
مامان الینا
پاسخ
سارای عزیزم ممنون گلم که اینقدر وقت گذاشتی و همراهی کردی عزیزم کاملا میشه از طرز نوشتار و سبک نوشتن متوجه قصد و منظور نویسنده شد خیلی از وبلاگ ها دقیقا به همین دلیلی که شما گفتی ایجاد شدن و ادم وقتی می خونشون نه تنها احساس بدی نمیکنه بلکه خیلی هم خوشحال میشه و لذت میبره منظورم این نبود که هرکی از نی نی اش تعریف میکنه حتما داره پز میده منظورم یه سری وبلاگ های مشخص بودن که دوستان قدیمی تر کاملا متوجه شدن شما و امثال شما خیلی برتر و والاتر از این هستید که تو وبلاگ نویسی دنبال این چیزا باشین نی نی نازت رو ببوس
مامان سارا
19 تیر 93 13:41
مرسی عزیزم دیشب ناراحت بودم از اینکه نکنه در مورد وبلاگ منم مامانا همین نظر رو داشته باشن. خدا رو شکر پس من اینجوری نیستم مرسی گلم شما هم کوچولوتونو از طرف منو دخملیم ببوسین موفق باشین