الینا طاهریالینا طاهری، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

دختر طلایی مامان الینا

ماجراهای ما

1392/7/17 21:28
نویسنده : مامان الینا
258 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گلم سلام

از همه تون که نگران الینا بودین و از حالش پرسیده بودین واقعا ممنونم این ننهایت لطف شماست قلب

مامانای گل خدا رو شکر دختر طلا همون یک شب رو تب کرد و اونقدر که انتظار داشتم اذیت نشد چون من از 6ماهگی اش واقعا خاطره بدی داشتم

این روزا گرفتار کارای پیش دفاع هستم 20مهر پش دفاع دارم و از همه تون می خوام برم دعا کنین اینقدر استرس دارم که شب ها نمی تونم بخوابمنگران

اینم چند تا عکس داغ داغ از الینا خانم .....

دیگه نهایت فضولی دختر طلا تو این عکس ها مشخص میشه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محیا
17 مهر 92 21:58
الهی من قربون اون شیطنت هات برماله جون نگران نباش مطمئن هستم که دفاعیه رو با موفقیت انجام میدیموفق باشی ماهم برات دعا میکنیم این تنها کاریه که میتونیم انجام بدیم


ممنون عزیزم که مثل همیشه به من محبت داری
عاطفه
17 مهر 92 22:11
میبینم تو مرتبی کمد لباس لنگه ی همیم الینا عااااااااااااااااشقتم خاله
مامانی شما هم ایشالله به خوبی دفاع میکنی انقدر نگران نباش . ما بهت ایمان داریم


ممنون گلم
مامان تینا و رایان
18 مهر 92 11:22
خخخخخ کمد خونه شما هم مثل خونه ما از دست بچه در امان نیست ایشالا موفق باشی عزیزم..خدارو شکر که واکسن به خیر گذشت


اره به خدا راحت شدم
مریم مامان یسنا
20 مهر 92 11:32
عزیزم ایشالا موفق باشی قربون الیناجون
عمه خانوم جون
16 آبان 92 11:00
شیطون بلا.اونجا چیکار میکنی؟![