الینا طاهریالینا طاهری، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

دختر طلایی مامان الینا

من چقدر خوشبختم

1393/5/22 14:08
نویسنده : مامان الینا
1,351 بازدید
اشتراک گذاری

دختر طلایی من، عزیزم

امروز فقط میخوام از خودمون بنویسم از تو و من

از من که چقدر خوشبختم که وقتی خسته از یک روز کاری و کلی سرو کله زدن با این و اون میام خونه تو تا توی راه پله ها به دیدارم میای

از دیدنم ذوق میکنی و خودتو تو بلغم میندازی

از اینکه وقت غذاخوردن میای رو پام میشینی و شریک غذای مامان میشی

از اینکه موقع خوابیدن دستت رو دور گردنم میندازی و می خوابی

از اینکه موقع توپ بازی تا توپ رو برات می ندازم میگی ماشاالله !!!!

از اینکه وقتی داریم آماده میشیم بریم بیرون میای با مامان آرایش میکنی!!!!

از اینکه می شینیم با هم در آرامش ناخن هامون رو لاک میزنیم

از اینکه عصرا بغل هم لم میدیم کتاب می خونیم

از اینکه تو خیابون دستمو محکم میگیری و با هم قدم می زنیم

از اینکه وقتی خسته ام یا ناراحت بدو میری برام یه لیوان آب میاری

از اینکه بعضی وقت ها یه دفعه و بی مقدمه میای مامان رو می بوسی

از اینکه وقتی می خوابی نگاهت میکنم و غرق لذت میشم و میگم

خدایا شکرت، شکرت به خاطر همه چیز به خاطر این موجود پاک

سرمو میکنم تو موهات با تمام وجودم بو میکشم و در دلم فریاد میزنم

خدایا من چقدر خوشبختم !

پسندها (14)

نظرات (7)

مامان نازی
22 مرداد 93 14:38
چقدر حسهای مادرانه شبیه هم هستند.کاملا موافقم.ما مادرها خیلی خوشبختیم.
مامان الینا
پاسخ
دقیقا همینطوره عزیزم
زندگی از آ...تا...ی
22 مرداد 93 15:33
سلام دوست عزیزم. مدتی است که بخش مشاوره خانواده و ازدواج سایت زندگی از آ...تا...ی راه اندازی شده است. چنانچه سوالی دارید در قسمت نظرات مطرح کنید تا پاسخ داده شود همچنین خوشحال می شویم نظر خود را در مورد پرسش و پاسخ ها مطرح کرده و در صورت امکان تجربیات ارزشمند خود را در اختیار خوانندگان قرار دهید. با آرزوی خوشبختی برای همه ی شما عزیزان
محبوبه مامان الینا
22 مرداد 93 17:58
و این همون خوشبختیه که هممون یه عمر دنبالش میدویم و معدودن کسانی چون شما که زود بهش برسن و بدونن خوشبختی ینی همین
مامان الینا
پاسخ
عزیزمی
√بهار مامانه برسام
22 مرداد 93 23:57
مامان الینا جون گل و عزیزم؛دوست خوبم انصافا که درست گفتی عزیزم واقعا مادر بودن چیزی کم از پادشاهی نداره و وقتی میبینی که جگرگوشت نیمه ی وجودت داره جلوی چشمت رشد میکنه و چیز یاد میگیره و با دستای کوچولوش دستات رو میگیره و میبوستت و ..... چی از اینا بهتر میتونه باشه؟؟؟؟ منکه همه دنیا رو میدم به یک نگاه پسرم...مثل خودت که عاشق الینا جونی منم تنها عشقم،تنها دلیل بودنم برسام عسلیه خدا ناز گل خوشگلت رو برات حفظ کنه و انشاالله که همیشه سلامت و خوشبخت باشه و عاقبت به خیر بشه و برسه اون روز زیبایی که فارغ التحصیل شدنش رو ببینی بعدش تویه لباس سپید عروس ببینیش که چقدر ماه شده و کمی بعدتر نی نی ناز دخمل نازت رو ببینی و مزه ی میوه ی دلت رو بچشی....انشاالله
مامان الینا
پاسخ
ممنون عزیزم انشاالله در کنار شما دوستان عزیزم و برسام نازم
بهار مامانه برسام
23 مرداد 93 1:05
مامان الینا جون بیا وبم برات پیدا کردم جایی که بتونی این اسباب بازی مثل مال برسام رو تهیه کنی خودمم کلی ازش خرید کردم بیا شاید خوشت بیاد
مامان الینا
پاسخ
ممنون نازنین
مامان علی
26 مرداد 93 19:39
ای جونم خیلی قشنگ گفتی الهه ی عزیز، خودمونی وازته دل،عاشقانه ی یک مادر الهی سلامت وخندون از خوشبختیتون کامتون همیشه شیرین بشه وچشم بد وگزند ازتون دورباشه.
مامان الینا
پاسخ
و همینطور برای شما عزیزم
مامان یسنا
26 مرداد 93 23:48