الینا طاهریالینا طاهری، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

دختر طلایی مامان الینا

وقتی دختر طلایی پا تو کفش مامان میکنه!

1392/9/25 9:22
نویسنده : مامان الینا
3,021 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب باز در کمد باز مونده بود و ما که روی مبل مشغول چرت زدن بودیم به ناگاه با این صحنه مواجه شدیم

بعععله دختر طلا فرصت را غنیمت شمرده و به سراغ کفش های پاشنه دار مامان جانشان رفته بودن ...یاد خودم افتادم که چقدر عاشق پوشیدن کفش های پاشنه بلند مامانم بودم........افسوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان سهند و سپهر
25 آذر 92 9:51
چه کیفی کرده با این کفش ها
مامان الینا
پاسخ
اره بخدا باباش میگفت میخوره زمین من گفتم اشکال نداره به کیفی که الان داره میکنه می ارزه
معصومه
25 آذر 92 10:08
مامان تینا و رایان
25 آذر 92 11:05
دختره دیگه ماماش عشق قر و فر چند وقته دیگه خودش هم دوست داره پاشنه بلند بپوشه
مامان الینا
پاسخ
مامان میگه این دختر بزرگ شه تو یک دست لباس تو کمدت نداری!!!!
مامان آریانا
25 آذر 92 13:49
سلام .ببخشید که حالا احوال پرسی می کنم .آریانا این روزا خیلی بی قراره.امیدوارم الینا جون دیگه هیچ وقت مریض نشه.پاتو کفش کردن بزرگترها اونم کفش پاشنه دار آرزوی منم بود .می دونم کلی کیف کرده وقتی اونا رو پوشیده.ببوسش.
مامان الینا
پاسخ
الهی بردم چرا؟؟؟ممنون گلم
مینا
25 آذر 92 14:41
سلام مامان الینا، من همونیم که دلم نی نی میخواد همه ی پست هات را خوندم، کلی با الینا دوست شدم، با الینا بگو خاله مینا هم خیلی دوستت داره، مواظب خودت باش
مامان الینا
پاسخ
بهت سر زدم نازنین
مامان آویسا
25 آذر 92 15:09
خیلی خوشحال شدم که دختر طلا سرحال شده و داره شیطونی می کنه بوسسسسس
مامان الینا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان سبا ازمشهد
25 آذر 92 16:23
سلام سبای من هم هفته پیش همین جوری شده بود ویروسی هست. دکترش مسعود امیدیان هست که فوق تخصص داره مطبش نمیدونم کجاست ولی بیمارستان هفده شهریور میشینه..ازشانس ما نبود به جاش دکترشیبانی بود که ازش راضی هستم.
مامان الینا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
مامان لي لي
25 آذر 92 23:20
وقتی خاطره های آدم زیاد میشه , دیوار اتاقشون پر عکس میشه , اما همیشه دلت واسه اونی تنگ میشه که نمی تونی عکسشو به دیوار بزنی...
مامان الینا
پاسخ
مامان لی لی الهی بمیرم چه دل پر دردی داری
مامان لي لي
25 آذر 92 23:20
واي چه حالي ميده پا تو كفش بزرگترا كردن[
مامان یسنا
26 آذر 92 10:50
چه بامزه .خداروشکر حالش خوب شده .
خالهِ ادریس :)
26 آذر 92 15:20
ای جانم چه دخمل نازیه.....خدا حفظش کنه.....وا وا با اون پاهای ناز و کوچولوت کفش بزرگ تر از خودت میپوشی بلا خانووووووم ؟راستی مامانی ما رو لینک کن خبر بده لینکت کنم عزیزم
مامان الینا
پاسخ
به روی چشم
میم مثه محیا
26 آذر 92 23:03
آخی نازنینم،دخملمون کفشای تق تقی دوس داره
مامان الینا
پاسخ
هممون تو بچگی این کار رو کردیم
مامان آیلین
27 آذر 92 0:24
عزیزم خیلی دوست دارم شمارو لینک کنم مخصوصا که مثل ما مشهدی هستید پس با اجازه
مامان الینا
پاسخ
ما مخلص همشهری ها هم هستیم
محبوبه مامان الینا
27 آذر 92 13:59
ای شیطون وروجک اصلا الیناها کلا تو کار مد و فشن هستن گویا الهه جون شرمنده من پست بیماری الینا رو نخونده بودم و الان دیدم و خیییییییلی ناراحت شدم خدا رو شکر که بخیر گذشت و دختر طلایی مون حالش بهتر شده....
مامان الینا
پاسخ
اره عزیزم روزای سختی بود انشاالله الینا شما هیچ وقت روی بیماری رو نبینه
مریم مامان یسنا
28 آذر 92 0:17
آخیییییییییی، منم یه عکس اینجوری با کفش مامانم دارم
مامان حلما
29 آذر 92 16:31
اول بگم خدارا شکر حال دخترتون خوب شده .وقتی پست بیماری الینا رو خوندم خیلی ناراحت شدم امیدوارم همیشه سالم و سلامت زیر سایه شما باشه و همیشه پا تو کفشتون کنه
مامان الینا
پاسخ
ممنون عزیزم انشاالله حلما جونم همیشه سالم و سلامت باشه
مهسا مامان طاها
1 دی 92 23:54
سیندرلا کوچولو و دوست داشتنی الینای عزیز اون وقتی که باید پاشنه دار بپوشی حتما دنبال کتونی میری!!!
مامان الینا
پاسخ
آی...گفتی
مامان هدی
3 دی 92 16:06
سلام .وای من عاشق این کار بچه هام .کی بشه دختر من از این کارها انجام بده .اگه دوست داشتید به وبلاگ دخترم سر بزنید خوشحال میشیم .وهمچنین تبادل لینک .ممنون
مامان الینا
پاسخ
با افتخار لینک شدین عزیزم
مامان پريسا خانوم
30 دی 92 15:46
واي خدا من واقعا گيج شدم شما مامان الينا يي هستين كه دكترا خوندين؟يا نه اون يكي مامان الينا كه تو پرسش و پاسخ ميان دكترا خوندن
مامان الینا
پاسخ
عزیزم من همونم!!!!!!!!